Harry Potter 2 Sırlar Odası / Harry Potter 2 and the Chamber of Secrets Türkçe Dublaj izle

28-03-2014
Film Bilgileri
Harry Potter 2 Sırlar Odası / Harry Potter 2 and the Chamber of Secrets Türkçe Dublaj izle
4.286 views

Harry Potter 2 Sırlar Odası izle, Harry Potter 2 Sırlar Odası full izle, Harry Potter 2 Sırlar Odası türkçe dublaj izle, Harry Potter 2 Sırlar Odası hd izle, Harry potter için cadılık okulunda 2. yıl başlamıştır. Dobby onu okula dönmesi konusunda tehlikeler olacağını bildiği için uyaracaktır. Zaten profösör snape de hala harry potter e karşı bir empati duymaya devam etmektedir.

7 yorum bulunmaktadır: " Harry Potter 2 Sırlar Odası / Harry Potter 2 and the Chamber of Secrets Türkçe Dublaj izle "
  1. Nurgül 20 Haziran 2016, 00:33

    Harika bir film ben daniel radcliffeni çok seviyorum?????

  2. Lara 29 Ocak 2015, 19:38

    Kitabı okuyan anlar filmler kitapla aynı değil
    Ayrıca Snape Harry’den nefret falan etmiyo o öldü diye ağladıydım hatta

  3. beyzanur potter 17 Ocak 2015, 23:11

    harika nir film herkese tavsiye ederim

  4. didi 24 Aralık 2014, 19:18

    snape harry poteri seviyor diğer bölümleri izlesen anlarsın

  5. Potterhead ALWAYS 07 Kasım 2014, 16:31

    Güleyim bari. Profesör Snape Harry’e “empati” duyuyormuş! Kardeşim kelime kel alaka, empati ne demek açın bakın ya! Snape Harry’den NEFRET ediyor.

    • Elif 08 Ocak 2015, 14:21

      Snape Harry den nefret falan etmiyo tam tersine onu koruyo sonuncu filmde de neden koruduğu gösteriliyor

  6. Cemre 17 Temmuz 2014, 01:50

    3. partta sorun var hem cok sık takılıyor hem de bi süre sonra film kesiliyor

Benzer Filmler

Film izle

Erotik Film izle

2017 Filmleri


Fullhdfilmcehennemi1.net 5651 sayılı kanuna göre içerik sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. Sitemizde bulunan tüm meteryaller sosyal paylaşım siteleri olan google.com, youtube.com, vk.com vb. sitelerden alınmıştır.